Kathy Sierra, Bert Bates - Agyhullám - Java

Típus
Könyv -> eBook/HU
Peer
0 Seed, 0 Peer
Méret
95.50 MB
Letöltve
45 alkalommal
Feltöltő
Fájlok száma
Feltöltve
2016.02.17 03:33
Nyelv
Magyar

Leírás

Mit tanulhatsz ebbõl a könyvbõl? Az Agyhullám: Java teljes élményt nyújtó tankönyv a Javához és az objektumközpontú programozáshoz. Egyedülálló, a nyelvtanon és a kézikönyvek stílusán túllépõ módszerrel segít megtanulni a Java nyelvet, és megérteni, hogyan válhatsz kiváló programozóvá. Megtanulhatod belõle a nyelv alapjait, valamint az általánosított programozás, a szálkezelés, a hálózatkezelés és az elosztott programozás csínját-bínját, közben pedig még egy torpedójátékot és egy hálózati dobgépet is építhetsz. Miért néz ki ez a könyv másképp, mint a többi? Úgy gondoljuk, hogy az Olvasó ideje túl drága ahhoz, hogy új fogalmak bemagolására pazarolja, ezért a kognitív tudományok és a tanuláselmélet legújabb kutatási eredményeinek felhasználásával egy minden érzékszervre ható anyagot állított össze a szerzõpáros. Az Agyhullám: Java képileg is izgalmas formátumát úgy tervezték meg, hogy az álmosító, szöveggel telezsúfolt könyvekkel szemben az agy mûködéséhez igazodjon. Tanuld meg, mi a kül... Bővebben Mit tanulhatsz ebbõl a könyvbõl? Az Agyhullám: Java teljes élményt nyújtó tankönyv a Javához és az objektumközpontú programozáshoz. Egyedülálló, a nyelvtanon és a kézikönyvek stílusán túllépõ módszerrel segít megtanulni a Java nyelvet, és megérteni, hogyan válhatsz kiváló programozóvá. Megtanulhatod belõle a nyelv alapjait, valamint az általánosított programozás, a szálkezelés, a hálózatkezelés és az elosztott programozás csínját-bínját, közben pedig még egy torpedójátékot és egy hálózati dobgépet is építhetsz. Miért néz ki ez a könyv másképp, mint a többi? Úgy gondoljuk, hogy az Olvasó ideje túl drága ahhoz, hogy új fogalmak bemagolására pazarolja, ezért a kognitív tudományok és a tanuláselmélet legújabb kutatási eredményeinek felhasználásával egy minden érzékszervre ható anyagot állított össze a szerzõpáros. Az Agyhullám: Java képileg is izgalmas formátumát úgy tervezték meg, hogy az álmosító, szöveggel telezsúfolt könyvekkel szemben az agy mûködéséhez igazodjon. Tanuld meg, mi a különbség az osztályok és az objektumok között! - Java-készségeid segítségével építs torpedójátékot! - Kerülj kapcsolatba a belsõ objektumoddal! - Fedezd fel, hogyan kezelhetsz egy primitívet objektumként! - Értsd meg, milyen ára van az Object típusú többalakú hivatkozások használatának. Kevesebb
Könyv címe
Agyhullám: Java (Bert Bates - Kathy Sierra)
ISBN szám
Megjelenés
2011