Middle.Earth.Shadow.of.Mordor-CODEX

Típus
Játék -> Játék/ISO
Peer
0 Seed, 0 Peer
Méret
34.53 GB
Letöltve
8 alkalommal
Feltöltő
Rejtett
Fájlok száma
Feltöltve
2016.02.17 04:06
NFO
Kiadás
Eredeti kiadás

Leírás

A Middle-earth: Shadow of Mordor főszereplője egy bizonyos Talion nevezetű bátor kósza, kinek Szauron katonái a szeme láttára lemészárolják a családját, majd pedig vele is végeznek -- a történetnek itt persze nincs vége, hősünket ugyanis a bosszú szelleme lidércként feltámasztja, hogy elégtételt vehessen támadóin.
A Mordorig tartó utunkat dokumentáló történet teljesítése során megismerjük a minket kísérő bosszú szellemének valódi énjét, megtudjuk, mi A gyűrű erejének eredete, s szembenézhetünk valódi nemezisünkkel is.
A program a külsőnézetes akciójátékok táborát bővíti: lehetőségünk nyílik változatos módokon eltenni láb alól a velünk szemben álló orkokat, illetve a bosszú szelleme által ránk ruházott, természetesen fejleszthető képességeket is latba vethetjük. Eddig tehát teljesen szokványos játék a Middle-earth: Shadow of Mordor, ám a Monolith egy érdekes ötlettel állt elő.
Ez a Nemesis System nevet kapta, a lényege pedig az, hogy bármit, amit teszünk, annak előbb v... Bővebben
A Middle-earth: Shadow of Mordor főszereplője egy bizonyos Talion nevezetű bátor kósza, kinek Szauron katonái a szeme láttára lemészárolják a családját, majd pedig vele is végeznek -- a történetnek itt persze nincs vége, hősünket ugyanis a bosszú szelleme lidércként feltámasztja, hogy elégtételt vehessen támadóin.
A Mordorig tartó utunkat dokumentáló történet teljesítése során megismerjük a minket kísérő bosszú szellemének valódi énjét, megtudjuk, mi A gyűrű erejének eredete, s szembenézhetünk valódi nemezisünkkel is.
A program a külsőnézetes akciójátékok táborát bővíti: lehetőségünk nyílik változatos módokon eltenni láb alól a velünk szemben álló orkokat, illetve a bosszú szelleme által ránk ruházott, természetesen fejleszthető képességeket is latba vethetjük. Eddig tehát teljesen szokványos játék a Middle-earth: Shadow of Mordor, ám a Monolith egy érdekes ötlettel állt elő.
Ez a Nemesis System nevet kapta, a lényege pedig az, hogy bármit, amit teszünk, annak előbb vagy utóbb valamilyen következménye is lesz. Egy példa: ha az egyik összecsapásunk során pár ellenfélnek sikerül megmenekülnie, akkor ezek a rossz fiúk később, nagyobb erővel visszatérhetnek, hogy bosszút álljanak azért, amiért lemészároltuk a társaikat. A fejlesztőcsapat egy dinamikus világot szeretne ezzel megteremteni, ahol a cselekedeteink formálják az eseményeket, a nagy ellenfeleket és azt a jutalmat, amit céljaink teljesítéséért kapunk. Kevesebb