Dying.Light.Update.v1.6.1-RELOADED

Típus
Játék -> Játék/ISO
Peer
0 Seed, 0 Peer
Méret
46.08 MB
Letöltve
4 alkalommal
Feltöltő
Rejtett
Fájlok száma
Feltöltve
2016.02.17 05:46
NFO
Kiadás
Eredeti kiadás

Leírás

A Dead Island fejlesztői egy olyan játékkal álltak elő, melyben akrobatikus mutatványok segítségével kerülhetjük el a korai halált, melyet a zombik által való felcsócsálás jelent. A helyszín ezúttal is egy egzotikus sziget, s természetesen most sem vagyunk egy arzenállal felszerelkezve.
A Dying Light alapkoncepciója az, hogy parkour mozdulatok segítségével kell megmenekülnünk a gyilkos zombik hadától, melyek a napszak függvényében másképpen viselkednek: nappal lomhábbak, könnyebben kijátszhatók, így ekkor kell felszerelést gyűjtenünk illetve begyakorolni a mozdulatokat, míg este az élőhalottak megvadulnak, agresszívvá válnak, valamint megjelennek a különleges ragadozók is, amik szintén csak ránk pályáznak.
Maga a játék egyébként illeszkedik a stúdió korábbi alkotásai által meghatározott profilba, vagyis itt egy egzotikus szigeten találjuk magunkat, minimális felszereléssel és nyersanyaggal, de ahogy felfedezzük az óriási, dinamikus térségét, úgy találunk a számunkra hasznos... Bővebben
A Dead Island fejlesztői egy olyan játékkal álltak elő, melyben akrobatikus mutatványok segítségével kerülhetjük el a korai halált, melyet a zombik által való felcsócsálás jelent. A helyszín ezúttal is egy egzotikus sziget, s természetesen most sem vagyunk egy arzenállal felszerelkezve.
A Dying Light alapkoncepciója az, hogy parkour mozdulatok segítségével kell megmenekülnünk a gyilkos zombik hadától, melyek a napszak függvényében másképpen viselkednek: nappal lomhábbak, könnyebben kijátszhatók, így ekkor kell felszerelést gyűjtenünk illetve begyakorolni a mozdulatokat, míg este az élőhalottak megvadulnak, agresszívvá válnak, valamint megjelennek a különleges ragadozók is, amik szintén csak ránk pályáznak.
Maga a játék egyébként illeszkedik a stúdió korábbi alkotásai által meghatározott profilba, vagyis itt egy egzotikus szigeten találjuk magunkat, minimális felszereléssel és nyersanyaggal, de ahogy felfedezzük az óriási, dinamikus térségét, úgy találunk a számunkra hasznos anyagokat. Ezekből -- akárcsak a Dead Islandben -- fegyvereket eszkábálhatunk, amik jól jönnek majd a nappali, de legfőképpen az esti összecsapások során, ahol minden tudásunkat latba kell vetnünk, ha túl akarjuk élni ezt az egész kalandot. Természetesen a karakterünk az utunk során fejlődik, új képességekre tesz szert, s úgy összességében egy talpraesettebb túlélővé válik, akinek már nem kell tartania az egyszerű csoszogó hulláktól.
Azt hiszem, azt már mondanunk sem kell, hogy minden összecsapás belső nézetből zajlik, a német srácok pedig nem fogták vissza magukat, ha roncsolódó fejekről vagy a vér modellezéséről volt szó Kevesebb
Fejlesztő